[Close x]

Cerita DS Najib Razak Ditangkap Akibat Kes 1MDB Baru-Baru Ini Adalah PALSU!!

BIAR BETUL DS NAJIB RAZAK DI TAHAN?-Baru-baru ini dan sehingga kini isu 1MDB begitu hangat yang mengaitkan kepada perdana menteri malaysia datuk seri najib razak dan isterinya datin rosmah dimana datuk seri najib razak dituduh mengsonglapkan wang sebanyak usd700 juta ke akaun peribadinya.

Sehubungan dengan itu,beliau tampil memberi penjelasan itu semua fitnah semata-mata dan beliau tidak teragak-agak akan mengambil tindakan terhadap penfitnah.
Gambar najib ditangkap

Dan kini,siasatan sedang berjalan dan melibatkan banyak pihak dan menurut sumber berita,beberapa akaun orang besar telah dibekukan untuk siasatan.

Tidak habis dengan fitnah,kini orang yang tidak bertanggunjawab sekali lagi mengedit sekeping gambar yang kononnya ds najib telah di tahan kerana didapati bersalah dana kononnya menerusi astro awani 7.45.

Admin sendiri melayari laman berita online astro awani namun tidak menemui berita menganai penahanan perdana menteri malaysia itu.

Gambar dato seri najib razak telah di tahan itu telah tersebar luas di laman sosial dan bila di amati sebahagiaan dari komentar-komentarnya kebanyakan mengatakan ianya palsu namun ada juga segelintir pengomen yang gembira siap maki-maki kerana perdana menteri malaysia yang mereka benci tahap gaban itu ditahan akhirnya.

Apa sudah jadi rakyat malaysia sekarang?.tak habis-habis jadi hater pemimpin sendiri.kalau tak puas hati pergi lah dan lari lah ke negara lain,kot-kot di negara lain kau boleh kaya raya senang lenang tahap gaban!… :)

0 comments:

Post a Comment